Sunday 24 March 2013

TONTON:Cerita Kita (2013)


Mengisahkan kehidupan Kamal yang dulunya pencuci kereta, kini berubah atas nasihat Ika, gadis yang dicintai Kamal dalam diam. Kerana terlalu sayangkan Ika, Kamal sanggup mengambil risiko dengan meminjam wang daripada ceti haram untuk membuka sebuah kedai burger tanpa pengetahuan Ika.
Kamal yang memang dari dulu menyukai Ika, sentiasa berusaha untuk memikat hati Ika sehingga sanggup mencari barang kesukaan Ika. Ika yang pada awalnya berasa selesa dengan Kamal, mula melupakan Kamal setelah pertemuan pertamanya dengan jejaka kaya bernama Malik.
Malik yang merupakan kawan kepada Kamal, turut mempunyai perasaan terhadap Ika sejak pertama kali mereka bertemu di satu kemalangan ringan. Ika mula tertarik dengan jejaka kaya itu dan mula melupakan Kamal.
Kerana pernah mendengar pengakuan dari Malik dia sudah mempunyai seorang anak, Kamal cuba menasihatkan Ika untuk menjauhi Malik.
Kamal terusan menasihati sehingga Ika berasa keliru dengan perasaannya. Jadi adakah Ika akan tetap memilih Malik? Atau sejauh manakah benar kenyataan Kamal? semuanya akan terjawab dalam filem Cerita Kita.

TONTON CERITA KITA( 2013): CLICK HERE 

No comments:

Post a Comment