Friday 29 March 2013

Tonton:Rindu Bertamu Di Abu Dhabi(EPISOD27)


kisah bermula di kota Abu Dhabi. Firdaus Amir, jurutera kanan di Abu Dhabi Properties, amat dihormati walaupun dia seorang sahaja Melayu dikalangan pekerja di situ. Lakonan Fahrin Ahmad dan Tasha Shilla. Hairi, penyelia di kilang ke rumah Haji Ilham kerana ada kecurian di kilang. Haji Ilham dan anak bongsunya, Fareez bergegas ke kilang. Di rumah, Mira mundar-mandir di bilik sambil berbual dengan rakan-rakan menerusi laman sosial Facebook. Ketika sedang hendak keluar rumah, Fatin Zaharah bertemu dengan Faiz. Seperti kebiasaan, Faiz akan menyakitkan hati Fatin dengan kata-katanya. Hajah Kirana terus rancak berbual dengan ibunya tentang Fifi. Bagi Mak Piah pula, dia tidak mampu berkata apa-apa dan baginya memang Faiz tidak mudah dinasihati. (sorry guys, Sinopsis Astro, nanti ada full synopsis kaze update)
Lakonan Fahrin Ahmad, Dato' Rahim Razali, Shah Jazsle, Aiman Hakim Ridza, Fouziah Gous, Tasha Shilla, Lidyawati, Kismah Johar, Syatilla Melvin, Elyssa Murni Johari, Abdul Rahman Suud, Raja Ema, Riz Amin, Hairi Safuan, Fendi Seman, Che Putih, Hanan Hassan, Mak Jah, Zainol Ismail, Rozita Ali, Noraini Shahbudin, Rudy Rejab, Mohd Dannial Shaiful Nizam, Mohd Hasrizal Hassan, Baby Alia Sarah.
Lagu latar, Siapa Ingin Membawa - Fahrin Ahmad, Yang Bertakhta - Bob, Secebis Harapan - Nora, Kau Tak Pernah Jauh - Nora.

TONTON Rindu Bertamu Di Abu Dhabi (EPISOD 27): CLICK HERE
EPISOD LAIN: CLICK HERE

No comments:

Post a Comment