Thursday 6 June 2013

Tonton: The Apprentice Asia (2013) Episod 3

The Apprentice Asia disertai oleh 12 peserta yang mempunyai latar belakang yang cukup hebat dari enam negara Asia iaitu Malaysia, Indonesia, Singapura, Thailand, Filipina dan India.
Rancangan realiti terkemuka ini telah difilemkan di Singapura dan Kuala Lumpur sebagai destinasi utama dan diadapatasi dari rancangan siri realiti Amerika Syarikat berdasarkan format yang dicipta oleh pengasas realiti TV, Mark Burnett ( The Voice dan Survivor) dan diterbitkan oleh Fremantlemedia Asia sebuah syarikat hiburan global yang hebat dan terkenal.
Menarik tentang The Apprentice Asia ialah ianya akan dihoskan oleh hartawan syarikat penerbangan tambang murah dari Malaysia, Air Asia, iaitu Tan Sri Tony Fernandes. Turut menjadi juri utama adalah dua nama besar yang berpengalaman luas dalam bidang usahawan iaitu Mark Lankester, Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan Tune Hotel dan Ketua Pegawai Eksekutif Expedia Asia, Kathleen Tan.
Ketiga-tiga nama besar ini akan menjadi tulang belakang kepada 12 usahawan muda terbaik The Apprentice Asia untuk membuktikan siapa yang lebih layak digelar juara The Apprentice Asia.
Mark Lankester dan Kathleen Tan ditugaskan untuk memantau setiap pasukan sewaktu mereka menjalankan tugasan dan pendapat serta komen mereka berdua sangat berguna buat Tony Fernandes untuk menentukan siapa yang bakal dipecat terus dari The Apprentice Asia

TONTON: CLICK HERE
EPISOD LAIN:CLICK HERE


No comments:

Post a Comment